Blended Seasons bundle

augustus 01, 2018

Hoi allemaal,

Vanaf vandaag, alleen in de maand augustus, kun je deze set bestellen, samen met een set nieuwe kleuren watercolor pencils!! En wat is hij mooi!


Ik heb er al wat voorbeeldjes mee gemaakt en vandaag de eerste kaartjes. In de loop van de maand augustus laat ik je nog vaker iets met deze prachtige bundel zien.

De eerste kaart is goud ge-embossed op crumb cake cardstock. Een hele neutrale kaart voor elke gelegenheid

De tweede kaart heb ik wit ge-embossed op watercolor paper en ingekleurd met de nieuwe kleuren watercolor pencils.


Voor deze kaart heb ik me laten inspireren door een kaart die ik hier op pinterest vond. Na een paar kleine aanpassingen is dit de mijne geworden.


Ook voor deze kaart heb ik me laten inspireren door een kaart die ik hier op pinterest vond. Na een paar kleine aanpassingen is dit de mijne geworden.


En weet je wat nu zo leuk is? We hebben nog een geweldige actie!


Als je de bundle koopt, kom je in aanmerking voor deze actie en krijg je een kortingsbon van € 6,- in je emailbox, die je dan in september weer kunt inwisselen.!!
Super leuk toch!!

Mail me gerust voor meer info over deze twee acties!

Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com


Product List
Aqua Painters
[103954]
€ 21,00
Embossing Buddy
[103083]
€ 7,50
Versamark Pad
[102283]
€ 10,50

You Might Also Like

0 reacties