Pop-up kaart met de Pop On By bundel

juli 29, 2018

Hoi allemaal,

Deze keer wil ik jullie een bepaalde techniek laten zien, namelijk een pop-up kaart. Bij een pop-up kaart zit alle fun aan de binnenkant van de kaart.


Omdat er al zoveel gebeurt binnenin, heb ik besloten de buitenkant eenvoudig te houden. Wat een verassing is het dan als je de kaart openslaat!


Voor het pop-up gedeelte van de kaart heb ik de stansen uit bundel Pop On By gebruikt. Je kunt hem vinden op pagina 41 van de catalogus.
Deze stans, helpt je bij het correct plaatsen van de vouwen om het huis een 3D 'look & feel' te geven.

Ik ben begonnen met een huis te stansen uit Whisper White cardstock.


Daarna heb ik het huis nog een keer gestanst uit Basic Gray (voor het dak) en Soft Sea Foam cardstock (voor het huis).


Als het huis is gedecoreerd met gordijnen en bloembakken kan het in de kaart geplakt worden. Dit is wel een secuur karweitje, want het moet wel goed recht en precies in de vouw van de kaart geplakt worden.
Het gemakkelijkst is eerst één kant te plakken en daarna de andere.


En als het dan allemaal vastgeplakt is, heb je wel een wauw momentje toch!


Wil je een iets simpeler kaartje? In de stempelset zit ook een superleuk huis dat je kunt gebruiken:


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com


Product List

You Might Also Like

0 reacties