Blended seasons labels

augustus 15, 2018

Hoi allemaal,

Vanaf vandaag, alleen in de maand augustus, kun je deze set bestellen, samen met een set nieuwe kleuren watercolor pencils!! En wat is hij mooi!


Op 1 augustus had ik al wat kaartjes laten zien en deze keer heb ik de mooie stansen in de bundle gebruikt om wat labels te maken.


En weet je wat nu zo leuk is? We hebben nog een geweldige actie!


Als je de bundle koopt, kom je in aanmerking voor deze actie en krijg je een kortingsbon van € 6,- in je emailbox, die je dan in september weer kunt inwisselen.!!
Super leuk toch!!

Mail me gerust voor meer info over deze twee acties!

Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com

Product List
Embossing Buddy
[103083]
€ 7,50
Versamark Pad
[102283]
€ 10,50
Linen Thread
[104199]
€ 5,50
Metallic Pearls
[146282]
€ 8,50

You Might Also Like

0 reacties