Scrapbooking met Memories & More cards

augustus 08, 2018

Hoi allemaal,

Zo geregeld vind ik het leuk om een layout te scrappen. Deze keer alleen wat anders dan een "normale layout", want deze keer heb ik een paar pagina's gemaakt met de Big Plans Memories & More card kit.

Ik had nog een berg foto's liggen van onze vakantie op Texel van 2 jaar geleden. De 'gewone' vakantiekiekjes zijn al lang in een album verwerkt, maar nog niet al die foto's van de vogels die we gespot hadden toen. Hoog tijd om daar eens mee te beginnen, LOL.


Het was even wennen in het begin, maar als je eenmaal bezig bent gaat het als een trein!



Als je veel foto's wilt gebruiken, is dit echt een hele leuke manier om deze te verwerken.


Voor ik het wist had ik 5 pagina's klaar.


Inmiddels dus een aardig eindje op weg. Over een tijdje nog maar een aantal doen.

Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com


Product List

You Might Also Like

0 reacties