Vakantiealbum

augustus 31, 2018

Hoi allemaal,


In juni zijn we op vakantie geweest en natuurlijk bergen foto's gemaakt. Om alles nog vers in het geheugen te hebben, begin ik meteen na thuiskomst de foto's uit te zoeken om ze dan te verwerken in een vakantiealbum.


Altijd een erg leuk klusje, je beleeft dan de vakantie weer helemaal opnieuw. De voorkant van het album was zwart wit en dat heb ik ingekleurd met Stampin' Write Markers in de keuren van het designpapier.

Deze keer heb ik het designpapier Nature's Poem als basis gebruikt.


In het album het ik her en der stempelsets gebruikt die relevant waren voor de foto's, zoals bijvoorbeeld de Climbing orchids stempelset als achtergrond bij foto's van wilde orchideeën.





Het paperclipje komt uit de Share what you love embellishment kit.


Voor zo'n groot album heb je best wat materialen nodig. De meest gebruikte zie je hieronder. 

Wil je ook een vakantie album maken (of een ander natuurlijk), maar weet je niet precies waar je moet beginnen? Stuur me gerust een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com en ik help je op weg.


Product List

You Might Also Like

0 reacties