vintage notobook met Pressed Flowers

augustus 29, 2018

Hoi allemaal,

Als je in een woordenboek kijkt, wordt als uitleg gebruikt voor het woord vintage: antieke uitstraling hebbend of retro.

Dat is precies de uitstraling van het projectje vandaag: een notitieblokje met een antieke uitstraling. Met andere woorden; ongelimiteerd kliederen met kleurtjes inkt en andere dingen. Zolang het er maar ‘oud’ uitziet.

Vandaag heb ik dus mijn notitieblokje onder handen genomen. Dit blokje gebruik ik als mijn ideeënboekje. Alleen het boekje zelf was nog een beetje saai, een effen kraftkleurig boekje. Maar vanaf vandaag ziet hij er zo uit:


De bloemen heb ik met clear ge-embossed. Daarna kun je eroverheen inkten zoveel als je maar wilt, het embosspoeder zorgt ervoor dat de inkt niet hecht daar waar je embosspoeder verhit hebt.


Zo, dit is beter toch?

Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.



Product List

You Might Also Like

0 reacties