En een vers kopje thee

augustus 12, 2018

Hoi allemaal,

Deze keer wil ik jullie wat verschillende projectjes laten zien allemaal gemaakt met materialen uit de Tea Room Suite.


Papiertjes, stempels en een prachtige set met stansen, alles past weer helemaal bij elkaar. En wat denk je van dat leuke tea tin, echt zo leuk!!

Ik ben er alvast mee aan het knutselen gegaan en hieronder wat fotootjes van mijn projectjes
Onderaan de post vind je de lijst met gebruikte materialen.

Allereerst twee kaartjes



Dan nog een paar leuke ideetjes voor kleine gifts.
Lekker een kopje thee en een chocolaatje erbij...




En als laatste die geweldig leuke tea tin, bekleed en wel. Erin zit... een klein minialbum. Gemaakt van envelopjes van het Designpapier. Omdat dit designpapier wat dunner is, is het uitermate geschikt om envelopjes van te vouwen.






En weet je wat nu zo leuk is? We hebben nu een geweldige actie!


Als je de bundle koopt, kom je in aanmerking voor deze actie en krijg je een kortingsbon van € 6,- in je emailbox, die je dan in september weer kunt inwisselen.!!
Super leuk toch!!

Mail me gerust voor meer info over deze twee acties!

Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com


Product List
Copper Tea Tins
[147034]
€ 18,00
1" Circle Punch
[119868]
€ 16,00
Simply Scored
[122334]
€ 36,00
Embossing Buddy
[103083]
€ 7,50
Versamark Pad
[102283]
€ 10,50

You Might Also Like

0 reacties