Clean en simpel met Dandelion Wishes

augustus 19, 2018

Hoi allemaal,

Deze keer heb ik het simpel gehouden. CAS staat voor Clean and Simple en dat betekent, zoals je al zult denken, kaartjes met een simpel design en beperkt in het aantal materialen, maar wel mooi (clean) van uitvoering.


Nu maak ik meestal kaartjes waar wat 'meer' op en aan zit, dus dan is een CAS kaartje op zich best een uitdaging kan ik je vertellen. Deze keer ben ik de uitdaging aangegaan met de Dandelion Wishes stempelset. Deze set is wel één van mijn favorieten in de catalogus. De teksten die ik heb gebruikt, komen uit de Puur Natuur bundel.

Voor alledrie de kaartjes eb ik gekozen voor heat embossing.
Het eerste kaartje met clear embossingpoeder en dan met drie kleuren blauw ink blending toegepast. De tekst is ook met clear heat embossing op blauw cardstock toegepast.


Het tweede kaartje is met zilver ge-embossed op with cardstock en de tekst op Balmy Blue.



Het laatste kaartje is met goud ge-embossed op vellum. Erachter zit designpapier.



Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com


Product List

You Might Also Like

0 reacties