Vintage met de Geared up garage bundel

februari 27, 2019

Hoi allemaal,

Als je in een woordenboek kijkt, wordt als uitleg gebruikt voor het woord vintage: antieke uitstraling hebbend of retro.
Dat is precies de uitstraling van het projectje vandaag: een kaartje met een antieke uitstraling. Met andere woorden; ongelimiteerd kliederen met kleurtjes inkt en andere dingen. Zolang het er maar ‘oud’ uitziet.

Vandaag een kaartje met de Geared up Garage bundel.


 Meestal gebruit ik bruintintenals ik een vintage kaartje maak. Deze keer heb ik grijstinten, samen met rood gebruikt. Geeft gelijk een heel ander effect.


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.

Product List
Geared Up Garage Cling Bundle
€ 58,50
Voorjaarswensen Cling Stamp Set (Dutch)
€ 30,00
Very Vanilla A4 Card Stock
€ 11,75
Real Red Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Basic Gray Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Classic Garage 6" X 6" (15.2 X 15.2 Cm) Designer Series Paper
€ 13,25
Classic Garage Metal Elements
€ 8,50

You Might Also Like

0 reacties