Kadoosje met DSP Needlepoint Nook

februari 20, 2019

Hoi allemaal,

Een kadootje dat in een leuk doosje is ingepakt… dat is toch veel leuker om te geven? Nog leuker is het om dan zelf voor een leuke verpakking te zorgen… een kadoosje dus!!
Deze keer een doosje waar borduurzijde in kan, want borduren is ook een hobby van me.


Door het kader, lijk het net een fotolijstje, maar geeft het ook extra stevigheid aan het doosje.


Voor de box kun je hier een beschrijving vinden. Ik heb alleen het binnenste gedeelte gebruikt, omdat ik geen kaart heb gemaakt, maar een doosje.

Gratis Sale-a-bration artikel!
Wil je ook deze leuke houten vlinders in je bezit hebben? Als je voor 60 EUR aan artikelen uit de jaarlijkse catalogus en/of lente/zomer catalogus bestelt, kun je deze gratis uitkiezen!!!


Hier beneden zie je de artikelen die ik gebruikt heb om dit projectje te maken en die allemaal samen zijn genoeg voor dat gratis artikel. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.

Product List
Needle & Thread Photopolymer Bundle
€ 54,75
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Balmy Blue Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Blushing Bride Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Mossy Meadow Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Needlepoint Nook 12" X 12" (30.5 X 30.5 Cm) Designer Series Paper
€ 13,25
Needlepoint Nook Mini Buttons
€ 8,50
Old Olive Linen Thread
€ 6,00
Butterfly Elements
GRATIS

You Might Also Like

0 reacties