Kleuren op donker papier

februari 13, 2019

Hoi allemaal,

Deze keer wil ik jullie een bepaalde techniek laten zien, namelijk een kaartje waar ik gekleurd heb op donker papier.


Als basis heb ik Night of Navy cardstock gebruikt voor de vlinders en deze met wit heat embossed.
Voor het kleuren heb ik onze watercolor potloden gebruikt. Door eerst een witte laag op te brengen, kun je erna met een kleur er overheen en blijf je het zien. Met de blender pen kun je dan de kleureb een beetje blenden. Het glitterlaagje dat je ziet, is met de Wink of Stella gedaan.


Voor een meer uitgesproken effect zijn er andere merken potloden op de markt zoals Faber Castell Polychromos, maar ik vond het effect met onze eigen watercolor potloden ook heel geslaagd.


Gratis Sale-a-bration artikel!
Wil je ook deze leuke stempelset “Door dik en dun”in je bezit hebben? Als je voor 60 EUR aan artikelen uit de jaarlijkse catalogus en/of lente/zomer catalogus bestelt, kun je deze gratis uitkiezen!!!
Hier beneden zie je de artikelen die ik gebruikt heb om dit projectje te maken en die allemaal samen zijn genoeg voor dat gratis artikel. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.

Product List
Vlinderdans Photopolymer Bundle (Dutch)
€ 42,25
Whisper White Note Cards & Envelopes
€ 7,75
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Daffodil Delight A4 Card Stock
€ 10,25
Night Of Navy A4 Card Stock
€ 10,25
Night Of Navy Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Watercolor Pencils
€ 19,25
Blender Pens
€ 14,50
Clear Wink Of Stella Glitter Brush
€ 9,50
Gingham Gala 6" X 6" (15.2 X 15.2 Cm) Designer Series Paper
€ 13,25
Gingham Gala Adhesive-Backed Sequins
€ 9,00
Heat Tool - Eu Plug
€ 36,00
Versamark Pad
€ 11,00
Embossing Buddy
€ 7,50
White Stampin' Emboss Powder
€ 6,00
Door Dik En Dun Cling Stamp Set (Dutch)
€ 0,00

You Might Also Like

0 reacties