Scrapbooken met Stampin' Up

februari 06, 2019

Hoi allemaal,

Zo geregeld vind ik het leuk om te scrappen, soms een minialbum, soms een layout. Deze keer heb ik een layout gemaakt met het designpapier uit de suite “All my love”.

Dit is de layout die ik ermee gemaakt heb.


Een paar maanden geleden is onze poes Amora ons ontvallen en ik had deze foto's nog liggen. Het werd wel tijd om een mooie layout te scrappen met deze foto's en dit papier is er prachtig voor.


Dit label is eigenlijk wit, maar heb ik met inkt van het ink pad een kleurtje gegeven. De buitenrand heeft een foil laagje en dat valt nu extra op.


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.


Product List
Lined Alphabet Photopolymer Bundle
€ 172,75
Recht Uit Het Hart Clear-Mount Stamp Set (Dutch)
€ 45,00
Rectangle Stitched Framelits Dies
€ 42,00
Lovely Lipstick Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Flirty Flamingo Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Flirty Flamingo A4 Cardstock
€ 10,25
All My Love 12" X 12" (30.5 X 30.5 Cm) Designer Series Paper
€ 13,25
All My Love Ribbon Combo Pack
€ 11,00
Sweet Pins & Tags
€ 6,00
Petal Pink Rhinestone Gems
€ 7,25

You Might Also Like

0 reacties