Mix'n match met Stampin' Up

februari 03, 2019

Hoi allemaal,

Een van de redenen waarom ik demonstrator bij Stampin’ Up ben geworden, is omdat alle materialen zo mooi bij elkaar passen. Niet alleen de kleuren, maar ook de verschillende stempelsets, stansen en ponsen kun je geweldig mooi met elkaar gebruiken.

In deze blogpost laat ik je zien hoe goed het design papier van de Ginham Gala suite en stempelset Incredible Like You met elkaar samen te gebruiken zijn.



Gratis Sale-a-bration artikel!

Wil je ook deze leuke stempelset “Door dik en dun” in je bezit hebben? Als je voor 60 EUR aan artikelen uit de jaarlijkse catalogus en/of lente/zomer catalogus bestelt, kun je deze gratis uitkiezen!!!
Hier beneden zie je de artikelen die ik gebruikt heb om dit projectje te maken en die allemaal samen zijn genoeg voor dat gratis artikel. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.


Product List
Incredible Like You Photopolymer Stamp Set
€ 21,00
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Highland Heather A4 Cardstock
€ 10,25
Highland Heather Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Gorgeous Grape Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Granny Apple Green Stampin' Pad
€ 9,00
Gingham Gala 6" X 6" (15.2 X 15.2 Cm) Designer Series Paper
€ 13,25
Pearl Basic Jewels
€ 6,00
Door Dik En Dun Cling Stamp Set (Dutch)
GRATIS

You Might Also Like

0 reacties