Scrapbooking met Strampin' Up!

april 10, 2019


Hoi allemaal,

Zo geregeld vind ik het leuk om te scrappen, soms een minialbum, soms een layout en sinds kort ook soms met Memories & More cards. Echt super handig, je hebt heel snel een aantal layouts gemaakt en dan kun je ze prima opbergen in een mooi album.


Deze keer heb ik een layout gemaakt met het Memories & More pakket “XXX” en deze layouts heb ik ermee gemaakt.



Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.


Product List
Black Faux Leather 12" X 12" Album
€ 36,50
Variety Pack 12" X 12" Photo Pocket Pages
€ 9,00
Journaling Pens
€ 6,25
Tea Room Memories & More Card Pack
€ 12,00
Banner Triple Punch
€ 28,00
Pretty Label Punch
€ 22,00
Colored Doilies
€ 5,50
Glitter Enamel Dots
€ 8,50
Whisper White 5/8" (1.6 Cm) Polka Dot Tulle Ribbon
€ 9,00
Nature's Twine
€ 11,00
Tea Room Ribbon Combo Pack
€ 9,75
Rose Metallic Thread
€ 4,25

You Might Also Like

0 reacties