Mix 'n match met Stampin' Up

april 07, 2019

Hoi allemaal,

Een van de redenen waarom ik demonstrator bij Stampin’ Up ben geworden, is omdat alle materialen zo mooi bij elkaar passen. Niet alleen de kleuren, maar ook de verschillende stempelsets, stansen en ponsen kun je geweldig mooi met elkaar gebruiken.

In deze blogpost laat ik je zien hoe goed "The Sweetest Thing bundel" en het designpapier "All My Love" met elkaar samen te gebruiken zijn.


Voor dit leuke envelopje heb ik de sweet pins & tags gebruikt. De kleur van het papier is eigenlijk wit, maar die kun je prima een kleurtje geven met inkt en sponge daubers.
Je kunt het envelopje openen en sluiten door het lint naar boven of beneden te schuiven.


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.


Product List
Sweetest Thing Photopolymer Bundle
€ 54,75
Gift Bag Punch Board
€ 23,00
Flirty Flamingo A4 Cardstock
€ 10,25
Crumb Cake A4 Card Stock
€ 10,25
Lovely Lipstick A4 Cardstock
€ 10,25
Flirty Flamingo Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Lovely Lipstick Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
All My Love 12" X 12" (30.5 X 30.5 Cm) Designer Series Paper
€ 13,25
Sweet Pins & Tags
€ 6,00
All My Love Ribbon Combo Pack
€ 11,00
Sponge Daubers
€ 6,00

You Might Also Like

0 reacties