Pocket card met Broadway Bound suite

april 24, 2019

Hoi allemaal,

Eens een keertje een ander soort kaartje. Niet eentje die je openvouwt, maar een pocket met een kaart erin.


In de Annual Catalogue staat een hele feestelijke suite, die ik in eerste instantie eigenlijk niet had genomen, maar wat ben ik blij dat ik deze uiteindelijk wel heb besteld! Het papier is met een mooie foil laag en wat steviger, uitermate geschikt dus om er doosjes enzo mee te maken.


De tekst is onderdeel van de stansset. Ik heb de tekst drie keer gestanst en opelkaar gelijmd, om meer diepte te creëren.


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.


Product List
Broadway Birthday Photopolymer Bundle
€ 50,25
Rectangle Stitched Framelits Dies
€ 42,00
Envelope Punch Board
€ 23,00
Broadway Bound Speciality Designer Series Paper
€ 17,00
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Basic Black A4 Card Stock
€ 10,25
Lemon Lime Twist A4 Cardstock
€ 10,25
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Candle Embellishments
€ 9,75
Whisper White 1/8" Sheer Ribbon
€ 7,25
Heat Tool - Eu Plug
€ 36,00
Embossing Buddy
€ 7,50
Versamark Pad
€ 11,00
Gold Stampin' Emboss Powder
€ 6,00

You Might Also Like

0 reacties