CASE the calatogue met Floral Romance

april 28, 2019

Hoi allemaal,

De catalogus van Stampin’ Up is niet alleen om je favoriete artikelen uit te kiezen, maar staat ook altijd vol met inspiratie. Deze keer een project waar ik één van die projecten gebruik als inspiratie.

CASE staat voor Copy and Share everything. Met andere woorden laat je inspireren door de creativiteit van anderen en maak daar zelf iets nieuws van. Dat heb ik gedaan met de materialen uit de Floral Romance Suite op pagina 10 van de catalogus.


Deze afbeelding staat op de pagina afgebeeld en de groene kaart, in het midden rechts heb ik gebruikt als inspiratie en dit is mijn versie geworden:


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.

Product List
Wonderful Romance Cling Bundle
€ 62,00
Voorjaarswensen Cling Stamp Set (Dutch)
€ 30,00
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Mossy Meadow Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Card Stock A4 Pear Pizzazz
€ 10,25
Mossy Meadow A4 Cardstock
€ 10,25
Petal Pink A4 Cardstock
€ 10,25
Floral Romance 12" X 12" (30.5 X 30.5 Cm) Specialty Designer Series Paper
€ 17,00
Frosted Flower Embellishments
€ 8,50
Whisper White 1/8" Sheer Ribbon
€ 7,25
Mossy Meadow Stampin' Blends Combo Pack
€ 11,00
Blackberry Bliss Combo Pack Stampin' Blends
€ 11,00
Dark Petal Pink Stampin' Blends Marker
€ 5,50

You Might Also Like

0 reacties