No line coloring

maart 13, 2019

Hoi allemaal,

Deze keer wil ik jullie een bepaalde techniek laten zien, namelijk no line coloring.

Voor no line coloring gebruikt je een hele lichte kleur inkt om de afbeelding te stempelen en dan begin je te kleuren met je favoriete medium. Tijdens het kleuren, kleur je ook over de randen heen, zodat je deze niet meer ziet.

Voor deze techniek heb ik onze inkten gebruikt op watercolorpapier en de aqua painters en dan is dit het resultaat:


Het vraagt wel wat oefening, maar het is superleuk om te doen.


Wil je ook deze leuke stempelset “Door dik en dun”in je bezit hebben? Als je voor 60 EUR aan artikelen uit de jaarlijkse catalogus en/of lente/zomer catalogus bestelt, kun je deze gratis uitkiezen!!!
Hier beneden zie je de artikelen die ik gebruikt heb om dit projectje te maken en die allemaal samen zijn genoeg voor dat gratis artikel. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.

Product List
All That You Are Cling Stamp Set
€ 28,00
Door Dik En Dun Cling Stamp Set (Dutch)
GRATIS
Granny Apple Green A4 Cardstock
€ 10,25
Melon Mambo A4 Card Stock
€ 10,25
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Mango Melody Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Granny Apple Green Stampin' Pad
€ 9,00
Melon Mambo Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Pacific Point Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Sahara Sand Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Watercolor Paper
€ 6,00
Aqua Painters
€ 21,00
Old Olive Linen Thread
€ 6,00
Basic Adhesive-Backed Sequins
€ 8,50

You Might Also Like

0 reacties