Watercoloring met de stampin' pads

augustus 14, 2019

Hoi allemaal,

Elke maand probeer ik een techniekje op mijn blog te plaatsen.


Deze keer wil ik jullie laten zien hoe je de ink pads voor watercoloring kunt gebruiken. 
Je kunt dit zowel met de blender pens als de aqua painters doen. Deze keer heb ik de aqua painters gebruikt.

Als eerste heb ik de stempelafdruke met black embossing poeder ge-heatembossed. Het geeft extra dimensie door dat zwarte, glimmende laagje.



Ik heb de wet-op-wet techniek gebruikt. Dit betekent dat je blaadje voor blaadje eerst nat maakt met gewoon water en dan op het natte papier wat inkt aanbrengt met de aqua painter. Het water zorgt ervoor dat de inkt uitvloeit en dat geeft een heel natuurlijk resultaat.

De bloem heb ik uitgestanst en met dimensionals op de kaart geplakt en dan krijg je dit resultaat:


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar info@mirandaoriginals.nl.

Product List

You Might Also Like

0 reacties