CAS met Vibrant vases

maart 17, 2019

Hoi allemaal,

Deze keer heb ik het simpel gehouden. CAS staat voor Clean and Simple en dat betekent, zoals je al zult denken, kaartjes met een simpel design en beperkt in het aantal materialen, maar wel mooi (clean) van uitvoering.

Nu maak ik meestal kaartjes waar wat 'meer' op zit, dus dan is een CAS kaartje op zich best een uitdaging kan ik je vertellen. De Vibrant vases stempelset is wel een set die zich prima leent om deze stijl van kaartjes te maken. Kijk maar:



Gratis Sale-a-bration artikel!


Wil je ook deze leuke stempelset “Door dik en dun”in je bezit hebben? Als je voor 60 EUR aan artikelen uit de jaarlijkse catalogus en/of lente/zomer catalogus bestelt, kun je deze gratis uitkiezen!!!
Hier beneden zie je de artikelen die ik gebruikt heb om dit projectje te maken en die allemaal samen zijn genoeg voor dat gratis artikel. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.


Product List
Vibrant Vases Photopolymer Stamp Set
€ 21,00
Vases Builder Punch
€ 22,00
Whisper White Note Cards & Envelopes
€ 7,75
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Pear Pizzazz Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Mossy Meadow Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Petal Pink Stampin' Blends Markers Combo Pack
€ 11,00
Mossy Meadow Stampin' Blends Combo Pack
€ 11,00
Blackberry Bliss Combo Pack Stampin' Blends
€ 11,00
Floral Romance 12" X 12" (30.5 X 30.5 Cm) Specialty Designer Series Paper
€ 17,00
Frosted Flower Embellishments
€ 8,50
Door Dik En Dun Cling Stamp Set (Dutch)
€ 0,00

You Might Also Like

0 reacties