Cute crew punch box

maart 31, 2019

Hoi allemaal,

Tags of labels, altijd handig om er een paar kant en klaar te hebben liggen voor verschillende gelegenheden. Je kunt ze snel even ergens aan hangen, in stoppen of op plakken.


Deze keer labels gemaakt met de materialen Cute crew punch box. In deze box zit alles wat je nodig hebt, behalve papier. Stempelset, inkt, clear block en een passende pons, het zit er allemaal in en dan verpakt in zo'n leuk blik!!

De stempelset heeft 6 verschillende teksten met een leuke afbeelding erbij. Voor iedere gelegenheid snel een label dus. Ik heb van alle 6 alvast een labeltje gemaakt, handig om op voorraad te hebben, kijk maar:


Van dichtbij per setje van 3:



De figuurtjes heb ik ingekleurd met de watercolor pencils uit het blik en een blender pen. Tenslotte een laagje Wink of Stella erover voor wat bling:


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.


Product List
Cute Crew Punch Box
€ 54,00
Layering Ovals Framelits Dies
€ 42,00
Classic Label Punch
€ 22,00
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Call Me Clover A4 Cardstock
€ 10,25
Pumpkin Pie A4 Card Stock
€ 10,25
Regals 6" X 6" (15.2 X 15.2 Cm) Designer Series Paper
€ 13,25
In Color 2018–2020 6" X 6" (15.2 X 15.2 Cm) Designer Series Paper
€ 13,25
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Blender Pens
€ 14,50
Clear Wink Of Stella Glitter Brush
€ 9,50
Copper Metallic Thread
€ 4,25
Silver Metallic Thread
€ 4,25
Metallic Pearls
€ 8,50
Twine Baker's Whisper White
€ 3,75

You Might Also Like

0 reacties