Nieuwe Sale-a-bration produkten!!

maart 11, 2019

Hoi allemaal,

We zitten alweer in de laatste maand van de Sale-a-bration en om de boel een beetje op te frissen, hebben we een aantal nieuwe produkten.


Allereerst zijn er een aantal gratis produkten toegevoegd en wel:



Maar nog veel leuker:


Als aanvulling voor de produkten die al in de Sale-a-bration folder staan, zijn er nu bijpassende stansen die je kunt aanschaffen. Ook is er een label post bijgekomen, kijk maar:


Natuurlijk ben ik met een aantal van deze produkten aan de slag gegaan en heb dit kaartje gemaakt:


Voor dit kaartje heb ik de stansen uit de Sale-a-bration coordination actie gebruikt. Naast de stansen om de cupcake te stansen zit er ook die superleuke stolp bij. De stolp is van koper foil en vellum. Nu is vellum altijd een beetje lastig om onzitchbaar vast te plakken. Collega demo Margriet had dit heel handig opgelost door ook aan de bovenkant een stukje foil papier te plakken. Dat heb ik hier dus ook gedaan en heb meteen dat super leuke kaartje ge-CASEd.

Wil je ook deze leuke stempelset “Hello Cupcake”in je bezit hebben? Als je voor 60 EUR aan artikelen uit de jaarlijkse catalogus en/of lente/zomer catalogus bestelt, kun je deze gratis uitkiezen!!!
Hier beneden zie je de artikelen die ik gebruikt heb om dit projectje te maken en die allemaal samen zijn genoeg voor dat gratis artikel. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.


Product List
Hello Cupcake Photopolymer Stamp Set
GRATIS
Call Me Cupcake Framelits Dies
€ 33,00
Van Alles Wat Clear-Mount Stamp Set (Dutch)
€ 44,00
Rectangle Stitched Framelits Dies
€ 42,00
Crumb Cake Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Melon Mambo Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Coastal Cabana Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Melon Mambo A4 Card Stock
€ 10,25
White Vellum A4 Card Stock
€ 11,00
Copper Foil Sheets
€ 4,75
Brights 6" X 6" (15.2 X 15.2 Cm) Designer Series Paper
€ 13,25
Glitter Enamel Dots
€ 8,50

You Might Also Like

1 reacties

  1. Super mooie kaart Miranda! Leuk dat ik je heb weten te inspireren.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen