vakantieherinneringen

juli 03, 2019

Hoi allemaal,

Voor ons zit de vakantie van dit jaar er alweer op.

We hebben weer enorm veel foto's gemaakt en die moeten dan natuurlijk in een scrapalbum verwerkt worden.


Aangezien we niet te ver van zee verbleven, heb ik de materialen gebruikt van de "Come Sail Away" suite gebruikt. En het handige is dat je deze materialen met één nummer kunt bestellen. Handig toch? Zo kun je niet vergeten! Hieronder kun je dit artikel, sanmen met nog wat andere produkten, die ik gebruikt heb bij mij bestellen.

Nu wat foto's van het album. Het is te veel om alle pagina's te laten zien, maar het geeft je een idee hoe ik mijn vakantieherinneringen bewaar en koester.

Deze pocketgids was erg handig en zit nu in een pocket voorin het album.


Natuurlijk, handgeschreven journaling...



De Magnolia Lane Memories and more enveloppen en kaarten heb ik allebei gebruikt. De enveloppen om bonnetjes, kaartjes etc. in te bewaren zoals hierboven. De kaarten heb ik gebruikt om meerdere foto's te kunnen plakken op dezelfde plek, zoals je hieronder kunt zien.




Ook aan de achterkant een pocket voor folders...


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een greep uit de meest gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar info@mirandaoriginals.nl.


Product List
Come Sail Away Suite Bundle
€ 114,75
Neutrals Stampin' Write Markers
€ 37,50
Basic Black Stampin' Write Marker
€ 3,75
Night Of Navy Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Mossy Meadow Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Night Of Navy A4 Card Stock
€ 10,50
Mossy Meadow A4 Cardstock
€ 10,50
Balmy Blue A4 Cardstock
€ 10,50
Early Espresso A4 Card Stock
€ 10,50
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Hand-Lettered Prose Dies
€ 46,00
Magnolia Lane Memories & More Large Specialty Cards & Envelopes
€ 15,25

You Might Also Like

0 reacties