Maak een minialbum met Come Sail Away - online workshop

juni 09, 2019

Hoi allemaal,

Elke maand release ik een nieuwe workshop die je helemaal in je eigen tijd en vanuit je eigen huis kunt volgen. Deze maand alweer de tweede en deze keer kun je een minialbum maken.


Hoe werkt het precies. Je bestelt een bepaald aantal produkten bij mij, en je krijgt de workshop helemaal GRATIS erbij. Deze workshop bevat alle materialen, die je nodig hebt EN een uitgebreide werkbeschrijving - met foto's - om alle projecten te maken.

Deze maand een online workshop met materialen uit de suite "Come Sail Away". In deze suite zitten ook Memories & More kaartjes en het leek me wel leuk om daar een minialbum mee te maken.


Bestel de volgende materialen:

  • Basic Black 6x8 album [144203] € 12,25
  • Variety pack 6x8 pocket pages [144205] € 7,50
  • Journaling pens [145480] € 7,25
  • Designer Series Paper Come Sail Away [149481] € 14,- 
Het totaal bedrag hiervoor is: € 41,-.


De workshop met een waarde van €20,- krijg je gratis.

Wil je deze workshop graag ontvangen, stuur dan een mail naar info@mirandaoriginals.nl. Je krijgt van mij een mail met alle gegevens waar mijn bankgegevens in staan. Zodra je betaling bij mij binnen is, is je bestelling definitief.


Bestellen en betalen kan tot uiterlijk 30 juni!

Meteen daarna doe ik de bestelling weg en ongeveer 2 weken later kun je je spulletjes in de bus verwachten.

You Might Also Like

0 reacties