Scrapbooklayout nieuwe buren

juli 10, 2019

Hoi allemaal,

Zo geregeld vind ik het leuk om te scrappen, soms een minialbum, soms een layout. Deze keer heb ik een layout gemaakt met het designpapier uit de suite “Bird Ballad”.


Dit is de layout die ik ermee gemaakt heb.
Inmiddels hebben we een tweede nestkastje opgehangen en dit jaar voor de tweede keer in beide een nestje koolmezen gehad. We wonen zelf op nummer 51 en hebben de koolmeesjes als buren 'geadopteerd' op nummer 51a en 51b.


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar info@mirandaoriginals.nl.

Product List
Stitched Nested Labels Dies
€ 42,00
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Bird Ballad Designer Series Paper
€ 14,00
Bird Ballad Trinkets
€ 8,50
Nature's Twine
€ 11,00
Follow Your Art Embellishment Kit
€ 13,25
Basic Black Stampin' Write Marker
€ 3,75

You Might Also Like

0 reacties