Hello Goodbye

juni 02, 2019

Hoi allemaal,

Overmorgen is het zover! Vanaf 4 juni kunnen we allemaal bestellen uit de nieuwe jaarcatalogus!


Heb je nog geen catalogus in huis? Stuur me dan snel een mailtje met je adresgegevens, dan kan ik je er eentje opsturen. Mailen kan naar info@mirandaoriginals.nl

Een nieuwe catalogus betekent ook dat we afscheid nemen van een groot aantal artikelen die niet meer terugkomen. De stempelset "Beste Vrienden" is er één van. Heb je deze set nog niet, maar wil je deze nog wel aanschaffen? Doe dit dan vandaag nog!
Hieronder vind je een directe link naar mijn webwinkel, maar je kunt ook een mailtje naar me sturen, dan verzorg ik je bestelling voor je. Mailen kan naar info@mirandaoriginals.nl

Vandaag laat ik een kaartje zien met deze stempelset, gecombineerd met een set uit de nieuwe catalogus. Een hele leuke set met vogeltjes, "Free as a Bird" genaamd.


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen, die je vandaag nog kunt bestellen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar info@mirandaoriginals.nl

Product List

You Might Also Like

0 reacties