Scrappen met Stampin' Up

juli 04, 2018

Hoi allemaal,

Zo geregeld vind ik het leuk om een layout te scrappen. Deze keer heb ik een layout gemaakt met het designpapier Twinkle Twinkle.



Dit is de layout die ik ermee gemaakt heb. Deze foto is van drie jaar geleden toen onze jongste hond nog een puppy was. Inmiddels is hij groot en volwassen, alleen daar gedraagt hij zich niet altijd naar 😀

Een rand gemaakt met de prachtige Delicate Lace stansset in de kleuren Gray Granite en Soft Sea Foam.


Dit zijn eigenlijk gewone zilveren rhinestones. Je kunt deze in je gewenste kleur maken met de blends. Deze zijn met Night of Navy blauw gekleurd.


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt,
kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com


Product List

You Might Also Like

0 reacties