CAS met Little Elephant bundel

juli 15, 2018

Hoi allemaal,

Deze keer heb ik het simpel gehouden. CAS staat voor Clean and Simple en dat betekent, zoals je al zult denken, kaartjes met een simpel design en beperkt in het aantal materialen, maar wel mooi (clean) van uitvoering.


Nu maak ik meestal kaartjes waar wat 'meer' op zit, dus dan is een CAS kaartje op zich best een uitdaging kan ik je vertellen. De Little Elephant set is wel een set die zich prima leent om deze stijl van kaartjes te maken.

Kijk maar naar deze twee babykaartjes:


In de stempelset zitten ook accessoires, zoals bijvoorbeeld een parapluutje. Het leuke is dat je de accessoires ook zonder de olifantjes kunt gebruiken.


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com

Product List

You Might Also Like

0 reacties