Technieken met de decorative masks

september 11, 2019

Hoi allemaal,

Deze keer wil ik jullie een bepaalde techniek laten zien, namelijk technieken met de masks uit de nieuwe najaarscatalogus.


Voor deze eerste kaart heb ik met de sponge dauber inkt aangebracht over een deel van de mask met de cirkels. Ik ben begonnen met Night of navy in het midden, daarna Blueberry bushel en Seaside spray.


Voor de tweede kaart heb ik ook de cirkel mask gebruikt en heb Versamark inkt gebruikt om eroverheen te 'inkten'. Na het verwijderen van de mask kun je er embossingpoeder overheen strooien en verwarmen met de heat tool.


 Voor de laatse kaart heb ik de op mask zelf verschillende kleuren inkt gesmeerd, een beetje water op gespritzt en op wit cardstock gelegd.


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar info@mirandaoriginals.nl.


Product List
Basic Pattern Decorative Masks
€ 7,50
Tjokvol Kerst Bundle (Nl)
€ 57,50
Sip Sip Hooray Bundle (En)
€ 52,00
Playful Penguins Cling Stamp Set
€ 27,00
Stitched Rectangle Dies
€ 42,00
2-1/4" (5.7 Cm) Circle Punch
€ 22,00
Night Of Navy A4 Card Stock
€ 10,50
Night Of Navy Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Blueberry Bushel A4 Cardstock
€ 10,50
Blueberry Bushel Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Seaside Spray A4 Cardstock
€ 10,50
Seaside Spray Classic Stampin’ Pad
€ 9,00
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Gold Foil Sheets
€ 6,00
Heat Tool - Eu Plug
€ 36,00
Embossing Buddy
€ 7,50
Versamark Pad
€ 11,50
Gold Stampin' Emboss Powder
€ 7,25
White Stampin' Emboss Powder
€ 7,25
Holiday Rhinestone Basic Jewels
€ 7,25
3/8" (1 Cm) Denim Ribbon
€ 8,50
Sponge Daubers
€ 6,00
Stampin' Spritzer
€ 3,50

You Might Also Like

0 reacties