Case the catalogue met Come to gather

september 22, 2019

Hoi allemaal,

De catalogus van Stampin’ Up is niet alleen om je favoriete artikelen uit te kiezen, maar staat ook altijd vol met inspiratie. Deze keer een project waar ik één van die projecten gebruik als inspiratie.


CASE staat voor Copy and Share everything. Met andere woorden laat je inspireren door de creativiteit van anderen en maak daar zelf iets nieuws van. Dat heb ik gedaan met de Come to gather suite op pagina 46 van de Najaarscatalogus.


Deze afbeelding staat op de pagina afgebeeld en de kaart linksonder heb ik gebruikt als inspiratie en dit is mijn versie geworden:



Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar info@mirandaoriginals.nl.

Product List
Come To Gather Suite Bundle (En)
€ 85,00
Knusse Kerst Cling Stamp Set (Nl)
€ 27,00
Stitched Rectangle Dies
€ 42,00
Jet Black Stāzon Ink Pad
€ 12,00
Heat Tool - Eu Plug
€ 36,00
Embossing Buddy
€ 7,50
Clear Stampin' Emboss Powder
€ 7,25
Versamark Pad
€ 11,50
Mint Macaron Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Cajun Craze Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Early Espresso Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Mint Macaron A4 Cardstock
€ 10,50
Card Stock A4 Pear Pizzazz
€ 10,50
Gray Granite A4 Cardstock
€ 10,50
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75

You Might Also Like

0 reacties