Nederlandse stempelset Kaartje van mij

september 01, 2019

Hoi allemaal,

Stampin’ Up! heeft een aantal stempelsets ook vertaald in het Nederlands. Dubbel fun dus! Je hebt een set in onze eigen taal met de kwaliteit van Stampin’ Up! Goed moment dus om deze eens extra in het zonnetje te zetten!


Vandaag laat ik je wat projectjes zien met de set genaamd Kaartje van mij. Een stempelset met alleen teksten! Die heb ik graag, want die kun je uitstekend combineren met alle andere spulletjes die je al hebt.
Zoals je kunt zien teksten voor alle gelegenheden. 
Ik heb er drie kaartjes mee gemaakt met totaal verschillende materialen, kijk maar:

Een vrolijk felicitatie kaaartje:


Een kaartje om iemand een duwtje in de juiste richting te geven:


En die altijd moeilijke kaartjes voor zware periodes:


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar info@mirandaoriginals.nl.

Product List

You Might Also Like

0 reacties