NIEUW: Online workshops

mei 12, 2019

Hoi allemaal,


Vanaf vandaag heb ik iets nieuws: Online workshops.
Elke maand release ik een nieuwe workshop die je helemaal in je eigen tijd en vanuit je eigen huis kunt volgen.

Hoe werkt het precies. Je bestelt een bepaald aantal produkten bij mij, en je krijgt de workshop helemaal GRATIS erbij. Deze workshop bevat alle materialen, die je nodig hebt EN een uitgebreide werkbeschrijving - met foto's - om alle projecten te maken.

Vandaag dan de eerste... een online workshop met materialen uit de suite "Follow Your Art".

Bestel de volgende materialen:
  • It Starts With Art Bundle [151090] € 56,50
  • Follow Your Art Embellishment Kit [149491] € 13,25
  • Basic Gray Classic Stampin' Pad [149165] € 9,00
  • Crushed Curry Classic Stampin' Pad [147087] € 9,00
  • Pacific Point Classic Stampin' Pad [147098] € 9,00
Het totaal bedrag hiervoor is: €96,75.
N.B.: Als je één of meer van deze kleuren inkt al in je bezit hebt, kun je ze gratis veranderen in een andere inktkleur.



Je krijgt gratis de workshop met een waarde van €25,- en je gaat alle projecten maken, die je op de foto ziet. 

Wil je deze workshop graag ontvangen, stuur dan een mail naar info@mirandaoriginals.nl. Je krijgt van mij een mail met alle gegevens waar mijn bankgegevens in staan. Zodra je betaling bij mij binnen is, is je bestelling definitief.
Bestellen en betalen kan tot uiterlijk 2 juni!
Meteen daarna doe ik de bestelling weg en ongeveer 2 weken later kun je je spulletjes in de bus verwachten.

You Might Also Like

0 reacties