CAS met de Happy Tails bundel

mei 19, 2019

Hoi allemaal,

Deze keer heb ik het simpel gehouden. CAS staat voor Clean and Simple en dat betekent, zoals je al zult denken, kaartjes met een simpel design en beperkt in het aantal materialen, maar wel mooi (clean) van uitvoering.

Nu maak ik meestal kaartjes waar wat 'meer' op zit, dus dan is een CAS kaartje op zich best een uitdaging kan ik je vertellen.  De Happy Tails bundel is wel een set die zich prima leent om deze stijl van kaartjes te maken. Kijk maar:


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.


Product List
Happy Tails Photopolymer Bundle
€ 38,50
Rectangle Stitched Framelits Dies
€ 42,00
Classic Label Punch
€ 22,00
Voorjaarswensen Cling Stamp Set (Dutch)
€ 30,00
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Berry Burst A4 Cardstock
€ 10,25
Crumb Cake A4 Card Stock
€ 10,25
Early Espresso Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Berry Burst Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Crumb Cake Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Needlepoint Nook 12" X 12" (30.5 X 30.5 Cm) Designer Series Paper
€ 13,25
Happiness Blooms Enamel Dots
€ 8,50

You Might Also Like

0 reacties