Inkleuren met de Stampin' Blends

januari 16, 2019

Hoi allemaal,

Deze keer wil ik jullie een bepaalde techniek laten zien, namelijk een kaart waar ik de stempelafdruk heb ingekleurd. Inkleuren kun je met veel verschillende mediums doen, maar deze keer heb ik gekozen voor de Stampin' Blends. Dit is een stift met inkt op alcoholbasis, waarmee je kleuren heel mooi in elkaar kunt laten overvloeien.

Dit is de kaart die ik heb gemaakt:



En een detail foto:



Het kleuren heb ik gedaan met slechts 4 sets blends. Schaduw krijg je door de lichte en donkere kleur naast elkaar te gebruiken en meerdere lagen over elkaar heeb aan te brengen.




Gratis Sale-a-bration artikel!
Wil je ook deze leuke stempelset “Lovely lattice”in je bezit hebben? Als je voor 60 Euro aan artikelen uit de jaarlijkse catalogus en/of lente/zomer catalogus bestelt, kun je deze gratis uitkiezen!!!

Hier beneden zie je de artikelen die ik gebruikt heb om dit projectje te maken en die allemaal samen zijn genoeg voor dat gratis artikel. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com


Product List
Old Olive Stampin' Blends Markers Combo Pack
€ 11,00
Soft Sea Foam Stampin' Blends Markers Combo Pack
€ 11,00
Highland Heather Stampin' Blends Markers Combo Pack
€ 11,00
Petal Pink Stampin' Blends Markers Combo Pack
€ 11,00
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Highland Heather Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Gingham Gala 6" X 6" (15.2 X 15.2 Cm) Designer Series Paper
€ 13,25
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Highland Heather A4 Cardstock
€ 10,25
Old Olive Linen Thread
€ 6,00
Classic Label Punch
€ 22,00
Tufted Dynamic Textured Impressions Embossing Folder
€ 11,00
Van Alles Wat Clear-Mount Stamp Set (Dutch)
€ 44,00
Lovely Lattice Cling Stamp Set
GRATIS

You Might Also Like

0 reacties