Gingham Gala in de hoofdrol

januari 13, 2019

Hoi allemaal,

Deze keer wil ik jullie wat verschillende projectjes laten zien allemaal gemaakt met materialen uit de Suite “Gingham Gala”


Papiertjes, stempels en een prachtige set met stansen, alles past weer helemaal bij elkaar. En... de stempelset is in het Nederlands!!

Ik ben er alvast mee aan het knutselen gegaan en hieronder wat fotootjes van mijn projectjes
Onderaan de post vind je de lijst met gebruikte materialen.

 Allereerst een doos, gemaakt met de envelope punch board, met daarin 5 kaarten met enveloppen. De kaarten hebben hetzelfde design. maar van iedere kleur één. De basis van het doosje is wit cardstock met daarop de vlinders gestempeld in vier kelruen, de vijfde kleur heb ik gebruikt voor de voelsprieten.




De onderste twee vlinders zijn niet gestempeld, maar alleen uitgeponst, waardoor het designpapier zichtbaar wordt.


Tenslotte nog een post-it memo houder met een kalender van 2019 erop.



Op de vlinders heb ik Wink of Stella gedaan om iets bling aan te brengen:




Heb je die leuke houten vlinderetjes gezien, of dat mooie organgza lint? Wil je die ook in je bezit hebben? Als je voor 60 EUR aan artikelen uit de jaarlijkse catalogus en/of lente/zomer catalogus bestelt, kun je één van de twee deze gratis uitkiezen!!! En voor 120 Euro zelfs allebei!
Hier beneden zie je de artikelen die ik gebruikt heb om dit projectje te maken. Al deze samen zijn zelfs genoeg voor beide gratis items! Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.

Product List
Vlinderdans Photopolymer Bundle (Dutch)
€ 42,25
Rectangle Stitched Framelits Dies
€ 42,00
Envelope Punch Board
€ 23,00
Balmy Blue A4 Cardstock
€ 10,25
Balmy Blue Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Daffodil Delight A4 Card Stock
€ 10,25
Daffodil Delight Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Grapefruit Grove A4 Cardstock
€ 10,25
Grapefruit Grove Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Highland Heather A4 Cardstock
€ 10,25
Highland Heather Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Lemon Lime Twist A4 Cardstock
€ 10,25
Lemon Lime Twist Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Whisper White 12" X 12" Card Stock
€ 9,50
Whisper White C6 Envelopes
€ 8,50
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Gingham Gala 6" X 6" (15.2 X 15.2 Cm) Designer Series Paper
€ 13,25
Rhinestone Basic Jewels
€ 6,00
Clear Wink Of Stella Glitter Brush
€ 9,50
Butterfly Elements
GRATIS
Organdy Ribbon Combo Pack
GRATIS


You Might Also Like

0 reacties