Case the catalogue Hello Cupcake

januari 27, 2019

Hoi allemaal,

De catalogus van Stampin’ Up is niet alleen om je favoriete artikelen uit te kiezen, maar staat ook altijd vol met inspiratie. Deze keer een project waar ik één van die projecten gebruik als inspiratie.
CASE staat voor Copy and Share everything. Met andere woorden laat je inspireren door de creativiteit van anderen en maak daar zelf iets nieuws van. Dat heb ik gedaan met de Hello Cupcake stempelset op pagina 6 van de Sale-a-bration catalogus.


Deze afbeelding staat op de pagina afgebeeld en ik heb het bovenste kaartje als basis genomen. Dit is mijn versie geworden:





Gratis Sale-a-bration artikel!
Wil je ook deze leuke stempelset Hello Cupcakein je bezit hebben? Als je voor 60 EUR aan artikelen uit de jaarlijkse catalogus en/of lente/zomer catalogus bestelt, kun je deze gratis uitkiezen!!!

Hier beneden zie je de artikelen die ik gebruikt heb om dit projectje te maken en die allemaal samen zijn genoeg voor dat gratis artikel. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.



Product List
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Card Stock A4 Bermuda Bay
€ 10,25
Lovely Lipstick Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Melon Mambo Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Soft Suede Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Bermuda Bay Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Rhinestone Basic Jewels
€ 6,00
Hello Cupcake Photopolymer Stamp Set
GRATIS

You Might Also Like

0 reacties