Verjaardagskalender met Every Season

september 30, 2018

Hoi allemaal,

2019 komt er met rasse schreden aan en dan wordt het tijd om een kalender te maken voor 2019.
De kalender die ik heb gebruikt, kun je zelf passend maken. Er staan nog geen dagen van de week op, dus volgend jaar kan ik hem weer opnieuw printen en gebruiken. De kalender zit mooi opgeborgen in een acetatebox.


Voor deze kalender heb ik de stempelset In every season gebruikt. Hier zitten 12 verschillende bloemetjes in; ideaal dus voor een kalender. De stijl heb ik strak en simpel gehouden, want ik wilde de nadruk op de stempels leggen.
Hieronder een foto van alle 12 maanden













Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.


Product List

You Might Also Like

0 reacties