In de hoofdrol Frosted Floral suite

september 09, 2018

Hoi allemaal,

Deze keer wil ik jullie wat verschillende projectjes laten zien allemaal gemaakt met materialen uit de Suite “Frosted Floral”



Papiertjes, stempels en een prachtige set met stansen, alles past weer helemaal bij elkaar.

Ik ben er alvast mee aan het knutselen gegaan en hieronder wat fotootjes van mijn projectjes:


Dit leuke label heb ik gemaakt nadat ik deze hier zag. Een prachtig label van collega demo Jennifer Pauli


En natuurlijk wat kaartjes.




Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Een aantal van deze projectjes gaan we maken in de workshop op 27 september a.s. Heb je zin? Geef je dan snel op! Voor zowel een bestelling als het opgeven voor de workshop kun je me een mailtje sturen naar mirandab.originals@gmail.com


Product List
Santa's Bags
[147812]
€ 12,00
Basic Brads
[146930]
€ 5,50
Nature's Twine
[146342]
€ 11,00

You Might Also Like

0 reacties