Scrapbooking met Festive Farmhouse

september 05, 2018

Hoi allemaal,

Zo geregeld vind ik het leuk om een layout te scrappen. Deze keer heb ik een layout gemaakt met Desinpapier uit de spiksplinter nieuwe naajaarscatalogus, namelijk Festive Farmhouse. Wisten jullie al dat je vanaf vandaag je bestelling kunt plaatsen uit deze najaarscatalogus?

Het is alleen geen kerst layout geworden, want dit papier is prima te gebruiken voor allerlei andere gelegenheden.
Dit is de layout die ik ermee gemaakt heb. Door alleen de neutrale kleuren en dessins te gebruiken, maakte ik een mooie strakke layout van onze hond Dublin. Hij is dol op water en of het nu een sloot, modderpoel of een grote plas is... Hij zit er in!


Deze leuke knoopjes horen ook bij de Festive Farmhouse collectie.


Net als deze houten embellishments.


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.


Product List

You Might Also Like

0 reacties