Laatste kans!

mei 27, 2018

Hoi allemaal,

Ik was deze week nog een keertje bezig met die leuke Cool Treats stempelset en bijbehorende stansen. In de supermarkt lagen van die leuke marshmallows in de vorm van een ijsje en daar heb ik een presentje van gemaakt voor mijn workshop gasten.


Schattig toch?


Pink Pirouette en Daffodil Delight gebruikt om de ijsjes te maken.

Veel van de produkten die ik deze keer gebruikt heb, gaan ons over een paar dagen verlaten. Wil je nog snel wat bestellen? Lees dan de tekst hieronder even door, daar leg ik uit hoe je dat kunt doen:


Last chance-product betekent dat een deel van de huidige producten in deze twee catalogi niet gaat terugkomen in de nieuwe catalogus, die 1 juni a.s. in gaat. Als je deze artikelen nog wilt bestellen... NU KAN HET NOG!! Bestel uiterlijk maandag 28 mei; want OP=OP!

Je kunt op 2 manieren bestellen:
1. Stuur je lijstje naar mij op via email mirandab.originals@gmail.com. Ik bestel dan alles voor je, mits het nog op voorraad is.
2. Klik op de plaatjes hieronder, dan ga je meteen naar mijn webwinkel en kunt daar rechtstreeks bestellen. Je kunt dan ook zien wat er nog op voorraad is.

           


Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:

You Might Also Like

0 reacties