Color revamp - nieuwe kleuren EN nieuwe ink pads

mei 09, 2018

Hoi allemaal,

Op dit moment gebeurt er heel veel. In mijn post afgelopen woensdag meldde ik het al... er komt een color revamp!


Wat betekent dat, een color revamp?
Ongeveer iedere 5-8 jaar zijn er veranderingen in het kleuren pallet bij Stampin'Up. Voor ons in Nederland is dit de eerste keer dat we dit meemaken. Sommige kleuren gaan verdwijnen, sommige kleuren komen weer terug en sommige zijn helemaal nieuw.

Welke kleuren gaan er verdwijnen?
Naast de In colors die zowiezo zouden verdwijnen, verdwijnen er dus nog 13 kleuren.
Houdt er dus rekening mee dat als je deze kleuren nog wilt hebben, je deze snel zult moeten bestellen!

Hoe zit het nieuwe kleuren pallet per 1 Juni a.s er dan uit?

Zoals je kunt zien, zijn er gewoon weer 2 series in color en 4 color families. Basic Black, Whisper White en Very Vanilla vormen nu hun eigen familie genaamd Basics

De ink pads veranderen ook
Nog een ander nieuwtje is de nieuwe vorm van de ink pads.De bestaande mal om de pads te maken is aan vervanging toe. Stampin' Up heeft meteen wat verbeterpunten doorgevoerd, waardoor de ink pads er anders uit gaan zien. 

Hier twee fotootjes:

Links de bestaande ink pads en rechts de nieuwe

Boven de nieuwe ink pads en onder de bestaande

Met al dit nieuws, kan ik me voorstellen dat jullie ook graag de nieuwe catalogus willen ontvangen.
Stuur me even een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com en ik kan dat voor je verzorgen!




You Might Also Like

0 reacties