Share what you love bundle dag 2

mei 20, 2018

Hoi allemaal,


Welkom bij dag 2 van 5 blog posts die helemaal in het teken staan van de prachtige Share what you love bundel.
Deze bundel kun je nu al bestellen! In mijn blog post van 1 mei vertel ik je er alles over. Hop gerust even naar die post om er alles over te lezen!


Gedurende deze 5 dagen ga ik je allerlei leuke projectjes laten zien, die ik gemaakt heb met de materialen uit de Gotta have it all bundel. Van de 3 beschikbare bundels heeft alleen deze bundel het Design papier en de 'statement of the heart' stempel hieronder. Deze stempel zit als cadeau in deze bundel en zal niet los verkocht worden!
Vandaag laat ik je zien dat je het papier ook goed kunt gebruiken om mee te scrapbooken. In de bundel zit ook een stempelset met losse letters waar je zelf woorden mee kunt vormen. Deze set heb ik gebruikt om de datum te stempelen.


En twee close up's van de uitgeknipte bloemen op de layout:



Ben je geïnspireerd geraakt en wil je ook deze prachige bundel bestellen? Stuur dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com en ik verzorg graag je bestelling.

Hieronder een overzicht van de materialen die ik gebruikt heb om deze layout te maken

You Might Also Like

0 reacties