Kerstkaartjes met de Merry Christmas to All bundle

oktober 14, 2018

Hoi allemaal,

Deze keer wil ik jullie wat verschillende projectjes laten zien allemaal gemaakt met materialen uit de Bundle Merry Christmas to all. Vooral de tekst stansen vind ik geweldig


Ik ben er alvast mee aan het knutselen gegaan en hieronder wat fotootjes van mijn projectjes.

Twee kaartjes gecombineerd met het designpapier uit de Annual Catalogus.



Bij deze kaart heb ik die ontzettend leuke achtergrondstempel Buffalo Check gebruikt. Zo kun je je eigen designpapier maken.


Bij alledrie de kaarten heb ik de tekst 3 keer gestanst en op elkaar geplakt, dat geeft meer dimensie op de kaart.


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com.

Product List

You Might Also Like

0 reacties