Scrappen met Stampin Up

juni 06, 2018

Hoi allemaal,

Zo geregeld vind ik het leuk om een layout te scrappen. Deze keer heb ik een layout gemaakt met de Nederlandstalige set Puur Natuur. Wat een prachtige set is dit! Een grote stempelset met bijpassende stansen en super mooi designpapier.

Dit is de layout die ik ermee gemaakt heb. Deze foto van deze boom is gemaakt in de herfst van 2012. Vinden jullie ook niet dat de boom uit de stempelset heel erg op deze boom lijkt?


Een close up van de bladeren die ik gestempeld en gestanst heb op verschillende kleuren papier.


Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com


Product List

You Might Also Like

0 reacties