In de hoofdrol Amazing You stempelset

maart 18, 2018

Hoi allemaal,

Eerder dit jaar heb ik een workshop gegeven met daarin centraal het inkleuren van stempels. Voor deze workshop had ik wat voorbeelden gemaakt om te laten zien wat er allemaal mogelijk is op dit gebied en die wil ik ook graag met jullie delen.
Om het verschil goed duidelijk te laten zien, had ik voor alle voorbeelden dezelfde kleuren EN dezelfde stempelset gebruikt, namelijk de Amazing You stempelset. Deze set staat in de Sale-a-Bration folder en kunnen je gratis uitzoeken bij een bestelling van boven de EUR 60,-.


Kaart 1

Deze kaart is waar je mee begint. De stempel inkten in verschillende kleuren en een compositie maken op je kaart

Kaart 2

Bij deze techniek gebruik je de write markers. Je kleurt direct op de stempel met de markers, waardoor je verschillende kleuren op één stempel kunt gebruiken.
LET OP: doe dit nooit met je Stampin' Blends! Dit zijn markers op alcoholbasis en daar werkt deze techniek niet bij. Bovendien blijft die inkt op je stempels achter en is er bijna niet af te krijgen.

Kaart 3

Bij deze kaart heb ik de sponge daubers gebruikt en deze in de inkt gedoopt. Je kunt met de daubers direct op je ink pad de inkt oppakken en met ronddraaiende beweging op je kaart de inkt aanbrengen.

Kaart 4

Deze kaart heeft een watercolor effect. Hiervoor heb ik weer de ink pads gebruikt maar deze keer met de aqua painters op watercolor paper. De stempel zelf is geëmbossed met goud embosspoeder

Kaart 5

Voor deze kaart heb ik de Stampin' Blends gebruikt en de basis techniek voor kleuren met de blends uitgelegd. De tekst is gestanst op Silver foil papier en ook gekleurd met de blends, net als de strass steentjes.

Kaart 6

De laatste kaart heeft een beetje glas in lood effect. Dit kun je doen door met zilver embosspoeder te heat embossen op vellum en op de achterkant met de blends in te kleuren. Dit is een hele makkelijke techniek en leuk om de blends weer op een andere manier te gebruiken

We zitten in de laatste weken van Sale-A-Bration. Wil je een aantal van deze technieken ook gaan uitproberen en deze stempelset gratis bij je bestelling ontvangen? Hieronder vind je alle materialen die ik gebruikt heb. Je kunt je bestelling doorgeven door een mailtje te sturen naar mirandab.originals@gmail.com


Gebruikt voor alle kaarten
Kaart 1
Kaart 2
Kaart 3
Kaart 4
Kaart 5
Kaart 6

You Might Also Like

0 reacties