You can create it september

oktober 02, 2017

Ook deze maand heb ik wat kaartjes gemaakt met de You can create it kit. Voor de maand september zat er designpapier Be Merry in, kerstkaarten zijn het dus geworden.

Dit eerste kaartje is gemaakt met de sempelset "Santa Paws", super grappig toch?


Gebruikte materialen:
Versamark Pad, Stampin’ Emboss Powder Gold, Foil Sheets Gold, Archival Stampin' Pad Basic Black, Paper Designer Series Be Merry, Cardstock Pack A4 Be Merry, Santa Paws – clear mount


Dit tweede kaartje is gemaakt met de stempelset Santa Suit en deze vond ik op Pinterest. Zo leuk, dat ik hem ook gemaakt heb.

Gebruikte materialen:
Archival Stampin' Pad Basic Black, Classic Stampin' Pad Cherry Cobbler, Classic Stampin' Pad Garden Green, Classic Stampin' Pad Crumb CakePaper Designer Series Be MerryCardstock Pack A4 Be MerrySanta’s Suit Bundle, Black Rhinestone Jewels


Als laatste een gift card holder.
Van extra designpapier, dat ik inmiddels zelf heb aangeschaft, kon ik nog een bijpassende envelop erbij doen



Gebruikte materialen:
Classic Stampin' Pad Cherry CobblerPaper Designer Series Be MerryCardstock Pack A4 Be MerryBaker's Twine Solid Whisper WhitePaper Glimmer SilverThread Metallic SilverRibbon Stitched Satin 3/8" Garden GreenDecemberlabels BundelCard Front Builder Thinlit Dies, Punch Board Envelope 

Wil jij deze kaartjes ook maken? Dat kan! De materialen die ik gebruikt heb, staan aangegeven bij de kaart. Je kunt ze bij mij bestellen. Als je op de link klikt, kom je meteen in mijn on-line webwinkel. Je kunt natuurlijk ook een mailtje sturen naar mirandab.originals@gmail.com


You Might Also Like

0 reacties