Er zijn weer kits!

september 26, 2017

Kits... we zijn er allemaal dol op! Het grote voordeel is dat je niet zulke grote hoeveelheden van het zelfde hoeft te kopen en alles zo mooi bij elkaar past. Al het denkwerk is voor je gedaan, je kunt meteen beginnen! Deze maand hebl ik zelfs twee kits die je kunt bestellen!

Painted Autumn kit

Deze kit is een echte herfst kit, met prachtige kleuren en dessins.
De kit bestaat uit 6 vellen dubbelzijdig designpapier van 6 x 12 inch (12 dessins om uit te kiezen dus), 8 vellen cardstock, diverse lintjes en nog veel meer. De foto laat je exact zien wat er in de kit zit.



Genoeg materialen voor een heleboel kaartjes, kadodoosjes etc.

Christmas Quilt kit

Deze kit is een echte kerst kit, met prachtige kleuren en dessins met een knipoog naar het quilten.
De kit bestaat uit 12 vellen dubbelzijdig designpapier van 6 x 6 inch (24 dessins om uit te kiezen dus), 9 vellen cardstock, diverse lintjes en nog veel meer. De foto laat je exact zien wat er in de kit zit.


Hoe werkt het?

Beide kits kosten EUR 17,95 inclusief alles, de verzendkosten neem ik voor mijn rekening (dit geldt alleen voor verzending binnen NL).
Als je deze kit(s) wilt bestellen, stuur dan een mailtje naar naar mirandab.originals@gmail.com uiterlijk 20 oktober 2017. Je krijgt van mij dan een berichtje met het rekeningnummer terug waar je naar kunt overmaken.
Vergeet ook niet je volledige adresgegevens door te geven.
Nadat je betaling ontvangen is, stel ik de kit samen en stuur het eind oktober naar je toe.

Bij je kit krijg je van mij ook een beschrijving met foto van een aantal projectjes om een beetje inspiratie op te doen. Natuurlijk vind ik het heel leuk om jou creaties ook te zien. Zodra je de kit gekocht hebt, kun je je aanmelden bij een Facebookgroep die hiervoor bestemd is. Link naar de groep stuur ik je, nadat je een kit gekocht hebt.

Meer informatie of bestellen? Stuur een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com

You Might Also Like

0 reacties