Miranda Originals kits

augustus 04, 2017

Kits... we zijn er allemaal dol op! Het grote voordeel is dat je niet zulke grote hoeveelheden van het zelfde hoeft te kopen en alles zo mooi bij elkaar past. Al het denkwerk is voor je gedaan, je kunt meteen beginnen! Om het gemakkelijk te maken voor je, heb ik een kit samengesteld met prachtige materialen van Stampin'Up.

De kit bevat:
- Design papier van de serie Eastern Palace
- Voldoende bijpassend cardstock in verschillende kleuren
- Verschillende lintjes
- Enveloppen
- Verschillende embellishments bijvoorbeeld gems, clips etc.
- Prachtige goud foil die-cuts



De foto's hieronder geven je een idee van de inhoud.

 

En ook een selectie van de embellishments hieronder:
  

Hoe werkt het?

De kit kost EUR 24,95 inclusief alles, de verzendkosten neem ik voor mijn rekening.
Als je deze kit wilt bestellen, stuur dan een mailtje naar naar mirandab.originals@gmail.com uiterlijk 20 augustus 2017. Je krijgt van mij dan een berichtje met het rekeningnummer terug waar je naar kunt overmaken.
Vergeet ook niet je volledige adresgegevens door te geven. 
Nadat je betaling ontvangen is, stel ik de kit samen en stuur het eind augustus naar je toe.

Bij je kit krijg je van mij ook een beschrijving met foto van een aantal projectjes om een beetje inspiratie op te doen. Natuurlijk vind ik het heel leuk om jou creaties ook te zien en hiervoor kun je je aanmelden bij deze Facebook groep. Dus... deel hier!

AANBIEDING

Wil je alvast zien wat ik hiermee gemaakt heb? Kijk dan hier in oudere posts EN... kom dan morgen terug... dan zie je een paar leuke kadoosjes gemaakt met deze papiertjes. De stempelset die ik gebruikt heb, heet "Recht uit het hart". Dit is een superleuke set met allemaal Nederlandse teksten!
De die cuts zijn gestanst met de "Flourish thinlits dies".

Stempelset "Recht uit het hart"
Flourish thinlits dies

Als je tegelijk de stempelset OF de thinlits dies bestelt, bespaar je EUR 5,- op de kitprijs. Wil je zowel de stempelset als the thinlits dies bestellen? Dan bespaar je EUR 7,50 op de kitprijs. 

Meer informatie of bestellen? Stuur een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com 

You Might Also Like

0 reacties