Stampin'Up You Can Create it!

juli 24, 2017

You Can Create It! is een Stampin'Up materialen  kit die ieder kwartaal uitkomt en in een brievenbusdoosje bij jouw thuis wordt bezorgd. Hierin vind je voor iedere maand een pakketje met cardstock, designpapier, lint enzovoorts (dus 3 pakketjes in 1 doos). Met deze pakketjes kun je lekker creatief aan de slag gaan. 
Dit pakketje had ik besteld bij Jolanda Meurs

Voor de maand Juli zater er papiertjes in uit de serie Coffee Break. 

Thema voor deze serie is, je raadt het al, koffie. Leuke kleurtjes met bruin, blauw, groen. Het papier is dubbelzijdig, dus 12 dessins om uit te kiezen.

Uit het pakketje kon ik de volgende drie kaarten maken. Niet alles is met Stampin'Up materialen gemaakt. Stansen en dies komen uit mijn al bestaande collectie.

Nu de kaarten per stuk. 
Voor deze kaart heb ik koffiemokken en koffiepotten uitgeknipt uit het dessinpapier. Verder nog een tag, rechthoek en een vierkant gestanst en een collage gemaakt. 
De tekst is met Versamark inkt gestempeld en daarma met wit heat embossed. Leuk lintje eraan en wat dots erop en klaar!

Deze kaart is vergelijkbaar met de eerste. Nu alleen het lint door een raster geregen en de tekst gestanst.

Met deze kaart wil ik laten zien dat het papier niet perse een koffie thema hoeft te hebben. Met dit dessin wat ik op deze kaart heb gebruikt, zou je ook een babykaartje voor jongens kunnen maken. Ik heb gekozen voor een beterschap kaartje met bloemen, maar dat kunnen ook makkelijk vlinders zijn of iets anders. Net wat je leuk vindt. 

You Might Also Like

1 reacties