Mix'n match met Stampin' Up

januari 06, 2019

Hoi allemaal,


Een van de redenen waarom ik demonstrator bij Stampin Up ben geworden, is omdat alle materialen zo mooi bij elkaar passen. Niet alleen de kleuren, maar ook de verschillende stempelsets, stansen en ponsen kun je geweldig mooi met elkaar gebruiken.


In deze blogpost laat ik je zien hoe goed de bundel Amazing life en de gratis stempel uit de Sale-a-bration So hoppy together met elkaar samen te gebruiken zijn.


Ik heb een inside shadow box kaart gemaakt, waar ik de tekst van de bundel Amazing life in de shadow box heb gestempeld en de kikkertjes heb gebruikt om het geheel op te leuken.
De rechthoekige stansen horen ook bij de Amazing life bundel. Het gedeelte dat ik binnenin had uitgestenst, heb ik op de voorkant van de kaart weer gebruikt.



Gratis Sale-a-bration artikel!
Wil je ook deze leuke stempelset “So hoppy together”in je bezit hebben? Als je voor 60 Euro aan artikelen uit de jaarlijkse catalogus en/of lente/zomer catalogus bestelt, kun je deze gratis uitkiezen!!!
Hier beneden zie je de artikelen die ik gebruikt heb om dit projectje te maken en die allemaal samen zijn genoeg voor dat gratis artikel. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com

Product List
Amazing Life Photopolymer Bundle
€ 60,25
So Hoppy Together Cling Stamp Set
GRATIS
Soft Sea Foam A4 Cardstock
€ 10,25
Crumb Cake A4 Card Stock
€ 10,25
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
All My Love 12" X 12" (30.5 X 30.5 Cm) Designer Series Paper
€ 13,25
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Lovely Lipstick Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Whisper White Craft Stampin' Pad
101731
€ 9,50
Old Olive Stampin' Blends Markers Combo Pack
€ 11,00
Granny Apple Green Stampin' Blends Markers Combo Pack
€ 11,00
Basic Black Combo Pack Stampin' Blends
€ 11,00
Smoky Slate Stampin' Blends Markers Combo Pack
€ 11,00

You Might Also Like

0 reacties